Когато започвате бизнес най-удачния вариант е стартирайки като фирма, защото всеки един съпътстващ разход за дейността  ще бъде признат разход.
Няма да си купувате почивка на Малдивите през фирмената сметка,защото няма да се признае като разход на фирмата.

Всичко което е инвестиция в
активи, софтуер, техника, оборудване, абонаменти за програми се признава като разход за дейността. 
 

Дори в края на годината финансовия резултат да бъде загуба ,защото в началото предприемача е инвестирал много в своя бизнес, отколкото  получава, то тази загуба ще се приспадне от печалбата през следващите 5 години.

Особенно за стартиращи бизнеси работещи в дигиталната среда,
купуването на домейн, изработката на сайт, създаването на един електронен магазин струва много пари, за което задължително трябва да имате документ издаден на фирата. Ако нямате такъв документ, то тези пари сте ги загубили безвъзвратно и няма как след стартирането на фирмата те да бъдат признати.
 


 

ЗАЯВЕТЕ ОПОЗНАВАТЕЛНА СРЕЩА

 

На тази среща ще се запозная с вашата фирма и
ще поговорим за възможните решения.

Само натиснете бутона и попълнете регистрационна форма

    Искам опознавателна среща

 

За контакти:
тел: 0888 205055
 
 
e-mail: office @ businesscapital.bg
 
Последвайте ни в Youtube:
Veselina Pazheva - YouTube
 
Последвайте ни във фейсбук:
 
Заповядайте във фейсбук група
Данъчни умения за малък и среден предприемач - Бизнес Капитал ЕООД