ПЪЛЕН ПАКЕТ
допълнително се включва
- Консултации до 12 часа на месец;
- Постоянна подкрепа по e-mail и телефон;
- Представителство и защита при насрешни проверки и ревизии;
- Изготвяне на договори и споразумения, спрямо нуждите и дейността на клиента;
Абонаментно счетоводно обслужване на фирма от Бизнес Капитал
Можем да предоставим абонаментно счетоводно обслужване, включващо комплексен набор от услуги, необходими за водене на счетоводство на малка фирма и средни предприятия.
Пакетът с абонаментно счетоводно обслужване е изгоден вариант да осигурите напълно законосъобразна счетоводна отчетност за фирмата си на достъпна цена.
Какво е абонаментно счетоводно обслужване за малки и средни предприятия?
Абонаментното счетоводно обслужване включва набор от финансово-счетоводни и данъчно-правни процедури, както и спазването на определени срокове и други във връзка с осъществяваната дейност от фирмата. За да бъде цялостният процес ефективен и законосъобразен, е важно да се доверите на добър счетоводител. Бизнес Капитал предлага абонаментно счетоводно обслужване с избор между три пакета за обслужване на фирми.
Абонаментното счетоводно обслужване предоставя на фирмата ви достъп до набор от услуги, които получавате ежемесечно срещу заплащане на определена месечна такса. Този тип услуги се заплащат по тарифа, съобразена с предмета на дейност на фирмата ви, обема от стопански операции, които следва да бъдат изпълнявани и т.н.
Всеки пакет за счетоводство на фирма включва:
Изготвянето на счетоводна политика на фирмата;
Текущо счетоводно обслужване - обработка на първични входящи и изходящи счетоводни документи (фактури, приходни касови ордери, разходни касови ордери, пътни листи, командировъчни, платежни нареждания и други) и отразяването на стопанските операции ,съгласно действащите Национални счетоводни стандарти и Международни счетоводни стандарти;
Месечни финансово-счетоводни операции и данъчно консултиране- анализ на разчетите с контрагенти - доставчици и клиенти, складови наличности, парични средства, приходи и разходи на фирмата;
Проследяване на месечен оборот за задължителна регистрация по ДДС и други, според дейността на бизнеса;
Годишно счетоводно приключване - изготвяне и подаване на годишен финансов отчет, данъчна декларация, внасяне на дължимия корпоративен данък и други, съгласно спецификата на вашата фирма.
Тук могат да бъдат включени и допълнителни процедури, които да се различават. Те варират, в зависимост от специфичната дейност на фирмата, нейния размер, устройство и други фактори.
ПЪЛЕН ПАКЕТ
допълнително се включва
ОСНОВЕН ПАКЕТ
допълнително се включва
СТАРТИРАЩИ ФИРМИ
този пакет е до първите 6 месеца от започване на бизнеса,
след това се избира пълен или основен пакет
допълнително се включва